Summer memories

września 01, 2015

     Hej 
 Wakacje już się skończyły i oficjalnie mamy rok szkolny, ale na chwilę zapomnijmy o tym i pomyślmy o swoich letnich wspomnieniach a ja tu trochę opowiem o moich. 
 Wakacje zaczęłam świętowaniem z moją byłą klasą, świetnie się bawiliśmy i w ogóle nie chcieliśmy wracać do domów. Później były częste wypady nad wodę ze znajomymi, musieliśmy sobie przecież jakoś poradzić z tymi upałami. I chyba następnie by te częste wyjazdy do warszawy, które skończyły się koszmarnie dla moich nóg. Koniec wakacji spędziłam weekendem na mini festiwalach. 
 Chodź nigdzie nie wyjeżdżałam to i tak świetnie się bawiłam w to lato. Jeśli ma się dobre towarzystwo to nie ważne gdzie i o której zawsze będziesz dobrze się bawił.


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Podobnie spędziłam lato znajomi, jezioro itp..
    zapraszam do mnie
    i zachęcam do obserwacji aby być na bieżąco

    http://goldenangelxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spędziłam bardzo podobnie wakacje ale wyjeżdzałam ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i fajny post :) obserwuje i licze na to samo :) zapraszam mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i fajny post :) obserwuje i licze na to samo :) zapraszam mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że miałaś super wakacje :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny post!
    .
    .
    Obs za obs ( zaobserwowalam,napisz u mnie jak tez sie odwdzieczylas)

    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. NO TO MUSIALAS MIEC SUPER WAKACJE! <3

    ZAPRASZAM DO MNIE <3
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  8. pozostaną cudowne wspomnienia!

    U mnie konkurs na post promujący na 3 znanych blogach!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń