things i love about AUTUMN

września 09, 2015

Hej 
  Od paru dni czuję się niezbyt dobrze, ale dziś już całkiem rozłożyło mnie na łopatki. Boli mnie gardło, mam gorączkę i cały czas śpię. Jeszcze wczoraj dobrze się czułam (w miarę) i przygotowywałam się do dwu godzinnego testu historii, a dziś jest mi ciężko cokolwiek zrobić. Mimo tego jestem przyzwyczajona do rozpoczynania jesieni chorobą, ale bardzo kocham tą porę roku. Z tej okazji chciałabym wam powiedzieć co w niej lubię:
uwielbiam wszystkie ciepłe, puchate sweterki boże... mogłabym mieć ich miliony 
kto z nas nie lubi pić w deszczowe dni kakao 
moim ulubionym momentem jest gdy idę opatulona ciepłym szalikiem i nagle powiewa ten chłodny wiaterek 
jeszcze jak nie jest tak zimno moja rodzina w weekendy robi ogniska w tedy tak bardzo się do siebie zbliżamy 
gdy pada deszcz oglądać seriale 
mięciutki kocyk też musi być 
to jak robi się na dworze kolorowo
czasami się zdarza że wyjdę na długi spacer 
pachnące świeczki to must have
jesienne owoce to jedna z najlepszych rzeczy w jesieni 
MOJE URODZINY 
nie wiem ale ja jeszcze lubię leżeć cały dzień w łóżku, jeść słodycze i oglądać jakieś ogłupiające  komedie 
czytanie książek też jest świetne 
prace ręczne tzw DIY 
nie da się też zapomnieć o skarpetkach 
mam dużo młodszych kuzynów i zawsze jak są chodzimy po liściach i strasznie lubię ten dźwięk gdy one chrupią pod butami 
słuchanie spokojnej muzyki 
nie ma potu ale też nie ma odmrożeń 
Halloween
etc

A wy co lubicie w jesieni? Czy może raczej wolicie inne pory roku? 

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Ja nie przepadam za jesienią, chociaż ma ona swoje plusy. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam te rzeczy, szczególnie sweterki i Halloween :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio lubię jesień, chodź ładne zdjęcia można zrobić (gdy pogoda dopisuje i gdy ma się odpowiedni sprzęt).
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się ciesze ze zmienia sie pogoda i klimat, meczylo mnie juz lato ;) lubie sweterki, swieta, choinka itp... czekam czekam na to :)

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    Jeśli możesz to kliknij -> KLIK - Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, takie lubię najbardziej, bo wiele można się dowiedzieć o autorce :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście wolę lato od jesieni, ale uwielbiam siedzieć pod kocykiem z ciepłą herbatką w długie wieczory :3
    Świetny post! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jesień, gorąca herbata, dobra książka i kocyk- to jest to :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły:) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam jakoś za jesienią, wolę wiosnę i lato! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog :) może wspólna obserwacja? x
    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com,jeśli możesz kliknij w linki przy współpracy,dziękuję! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wole wiosnę :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jesień to moja ulubiona pora roku:) Świeczki,koc i oglądanie filmów zawsze będą kojarzyć mi się z jesienią:)

    Zapraszamy do nas:)) alohakm14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam pogodę jesienią, chociaż zdecydowanie bardziej lubię wiosnę :)

    Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? To dla mnie bardzo ważne, z góry dziękuję :)
    http://klaudiasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie lubię jesieni ;<

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra wygląd i cudny wpis !

    zapraszam do mnie!
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro masz urodziny to już życzę ci wszystkiego najlepszego! :)

    U mnie konkurs na pocztówkę. Serdecznie zapraszam! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam urodziny jesienią :)
    Kocham jesień przede wszystkim za grzyby, uwielbiam
    chodzić po lesie i je zbierać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kto nie lubi świeczek i ciepłego kakao <3
    ja też mam urodzinki w jesieni :D
    http://wkomenda.blogspot.com/2015/09/west-coast-2-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń