Warsaw

sierpnia 22, 2015

 Hej! Przez ostanie dni w ogóle mnie nie było w domu, choć nie czułam się zbyt dobrze. Miałam kilka wyjazdów do Warszawy (byłam więcej razy w W-waie przez ten tydzień niż przez ostatnie miesiące) i jechałam tylko po to żeby nie zawieść ludzi z którymi się umówiłam, ale mimo tego nie żałuje. Mało tego, że świetnie się bawiłam to jeszcze zrobiłam małe zakupy. O to co kupiłam:


KOSZULKI klik/klik/klik
SZORTY klik

 Ostatnio często dostaję dużo snapów od mojej znajomej z fragmentami tvd i zastanawiam się czy nie zacząć oglądać, bo naprawdę wydaje się to fajny serial. Muszę to przemyśleć bo jak zacznę to będę robić to po nocach, a za niedługo szkoła i tak dużo czasu spędzam na yt. Wczorajszą noc spędziłam na nabijaniu wyświetleń do "Drag Me Down". I to chyba też pogorszyło mój stan, ale miejmy nadzieję że mi przejdzie. Nie chciałbym spędzić reszty wakacji w łóżku. 
 Kończąc chciałam podziękować za tak duży odzew pod ostatnim postem. To dużo dla mnie znaczy, dopiero zaczynam i zaliczam to jako mój mały, osobisty sukces. 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Warszawa to świetne miasto, odkąd mieszkam w Poznaniu to mam tam niestety trochę dalej : /

    OdpowiedzUsuń
  2. warszawa , magicznie miasto jak dla mnie :)
    cierpieniepokrytetatuazem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23/8/15

    Fajnie że byłaś w Warszawie :)

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Warszawowo <3 Podoba mi się styl twojego pisania :D Wpadnij do mnie jak będziesz miała chwilę :) http://by-iggy.blogspot.com/

    ~By : Iggy

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne bluzki
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam dwa razy w stolicy, bardzo mi się podobało. Fajne rzeczy kupiłaś!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy kupiłaś :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulki są swietne!
    www.vaguue.blogspot.com // https://www.facebook.com/vaguueblog

    OdpowiedzUsuń