About me

sierpnia 14, 2015

Hej, mam na imię Patricia i to mój pomysł na bloga.
Od dawna chciałam założyć bloga (może bardziej zacząć od początku) i oto jestem tu gdzie jestem.

Szukałam inspiracji przez wiele miesięcy, dni i godzin... aż do teraz. Pisząc ten post pewnie nie zdaję sobie sprawy jakie zadanie przede mną stoi, ale chcę spróbować i się przekonać.
O BOŻE WIEM ŻE NUDZE, ALE POCZĄTKI SĄ TRUDNE...
Powiem wam tylko co ja tu będę robić. Będą lądować tu zdjęcia z mojego telefonu (te, które sama zrobię)... a teraz ktoś powie "pff masz instagrama od tego!". No może i mam, ale ja chcę jeszcze dodać historię związane z tymi zdjęciami. Na innych stronach widzicie tylko zdjęcie, nie wiecie co pod nim się kryje, dlaczego ktoś je zrobił, a ja chcę wam opowiedzieć co chciałam przekazać tym zdjęciem.... i tak, to będą fotografie z telefonu. Komórkę mamy zawszę przy sobie i możemy zrobić fotkę w każdym miejscu i o każdej porze hmm... czy to nie wspaniałe? Możliwość sfotografowania większość wspomnień i podzielenie się nimi z innymi.
I WIĘC TAK! ZACZYNAMY!

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Bardzo fajny i ciekawy post <3

    Zapraszam do mnie na KONKURS :) do wygrania dowolny ciuszek ze sklepu znu.com:)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16/8/15

    Powodzenia w blogowaniu ! ♥ Zapowiada się super blog :*

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zaczynam, więc obu nam życzę powodzenia! ;)) Dziękuję za wizytę i obserwację ;) Odwdzięczam się. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) ja tobie także życzę powodzenia!

      Usuń
  4. Anonimowy17/8/15

    Hej fajnie, że jesteś :) Nie mogę się doczekać więcej i oczywiście życzę połamania palców xoxo

    Zapraszam do mnie na kuchenną bitwę :)
    KONIEC Z BYCIEM MENDĄ KUCHENNĄ #1

    Niepokonana przez blender
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17/8/15

    Powodzenia w bloggowaniu imienniczko hah
    Ooo i po prawo widzę na Twoim We♥It Louisa ♥♥♥♥♥♥♥ Mój aniołek hah
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie :). Z niecierpliwością czekam na kolejny post. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia w blogowaniu :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog kochana! będę regularnie odwiedzać <3 zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: olabugaj.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia ;)

    http://goldenangelxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, że zdecydowałaś się założyć bloga. Mam nadzieję, że nie będziesz tego żałować i nie zabraknie Ci motywacji. :)
    Powodzenia!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. :))
    Witamy w blogosferze Pati! ^^
    Zapraszam na diy nootbook from clouds ♥.
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w blogsferze :)


    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, powodzenia w blogowaniu :)

    Kochana mam prośbę... Poklikasz w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/08/zamowienie-z-cndirect-czerwona-sukienka.html
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że ci się tu u nas spodoba :D

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy Blog! Super zdjęcia! :) Prosiłabym o poklikanie w linki w poście poniżej byłabym baaardzo wdzięczna! ♥ Zapraszam! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń