okres

stycznia 06, 2017

Hei
 Zawsze chciałam się z wami podzielić moimi przemyśleniami na jakiś temat, ale nigdy nie miałam jak więc stwierdziłam, że stworzę serię. Mam nadzieję, że spodoba wam się taka forma. Jeszcze nigdy nie prowadziłam własnej serii i bardzo chcę, żeby to się udało.
 Po kilku słowach wstępu chciałabym przejść do konkretnego tematu. Ostatnio na twitterze było głośno na temat zdjęć Madison Beer, na których było widać krew na jej stroju kąpielowym. Ludzie zaczęli komentować, że to jest obrzydliwe i niechlujne.


Madison oczywiście zaczęła się tłumaczyć, wyjaśniać całą sytuację.


 Może ktoś powiedzieć "po co ona zakładała biały strój jak miała okres?"... a dlaczego nie? Każdy ma prawo zakładać co chce i kiedy chce. Takie rzeczy zdarzają się nawet dziewczyną, które nie są wystrojone w kąpielówki. A jednak chyba nie jesteśmy skazane na czarna ubrania przez cały tydzień.


 Ja rozumiem wszystko, nie każdy chce patrzeć na takie rzeczy, ale no proszę was to jest normalna rzecz. Żadna kobieta nie powinna tłumaczyć się i przepraszać, że ma okres. To dobrze, że ma okres! To znaczy, że jest zdrowa! I wszyscy powinni zrozumieć, że to było, jest i będzie i tego nie można ominąć. Nikt nie powinien pisać, że to jest obrzydliwe, niegrzeczne, niechlujne etc. Okres u kobiet jest rzeczą naturalną. Mężczyźni którzy śmieją się z tego albo to ich odpycha są żałośni, mówią, że to jest "ble", ale tak naprawdę to my musimy się zmagać przez pół życia z tym i nie możemy narzekać,  a w niektórych sytuacjach cieszymy się, że go dostaliśmy. Zamiast więc wygadywać głupoty chłopcy  powinniście swoją dziewczynę przytulić, zrobić jej herbatę i pooglądać z nią filmy.


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Jest w tym co napisałaś sporo racji.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mi się podoba ten post. Czekam na kontynuację tej serii
    Każda kobieta ma okres i zgadzam się z tobą w 100%
    Bardzo ładny design bloga, lubię taki styl <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo!! W końcu ktoś o tym napisał!! Z niecierpliwością czekam na kolejne posty z tej serii..

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że ludzie często widząc takie rzeczy zapominają o tym, że każdy jest tylko człowiekiem, a dla nas jest to sprawa po prostu naturalna.
    Świetnie napisany post! :)

    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo spodobał mi się ten post, zgadzam się to wszystko jest naturalne, jeżeli inni mogą rozmawiać o dużo innych już nawet nie naturalnych fantazjach a o okresie nie to raczej coś z nimi nie tak :))
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Żenujące jest to jak bawi ludzi rzecz, która jest w zupełnie naturalna. Żaden tampon czy podpaska nie da stuprocentowej pewności, że będziemy chodzić czyste i schludne bo nawet po godzinie czasu mogą po prostu tą krew puścić. Jak dla mnie ludzie śmieją się z nieśmiesznego i w dodatku dosyć oczywistego. Okres nie jest żadną tajemnicą, ale ludzi to bawi i jeszcze mają pretensję.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  8. super, że zaczęłaś taką serię i nie mogę doczekać się kontynuacji! Ty jak i dziewczyny wyżej macie racje, okres jest rzeczą ludzką i każda z nas się liczy z tym, że może "przeciec", ale nie mamy nad tym kontroli, dlatego robienie z takich sytuacji wielkiego halo to na prawdę żałosna rzecz.
    nataliagozdur.blogspot.com ZAPRASZAM!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację okres to normalna rzecz.
    Pozdrawiam :)
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo dobrze napisane, zgadzam się z tym
    u kobiet jest to jak najbardziej normalne i jeśli komuś coś w tym nie pasuje to musi sie z tym pogodzić

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne, że tak - to rzecz normalna i naturalna w przypadku kobiet. Również nie rozumiem tego wielkiego oburzenia ludzi ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że poruszyłaś temat okresu.Nie rozumiem czemu nadal jest to np. temat TABU lub jest to dla niektórych obrzydliwe itp.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem to jest też człowiek i każdemu chyba się zdarzyło, że przeciekła podpaska, albo była źle założona, albo z tamponem coś nie pykło, albo po prostu najzwyczajniej w świecie okres nas zaskoczył. Gdyby ludzie nie byli tacy czepialscy to by nawet tego nie zauważyli.
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy23/1/17

    100% racji w tym co napisalas.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczę, nie słyszałam o tej "dramie" z Madison. Zdarza się, a osoby, które to tak skomentowały są po prostu niedojrzałe. To, że jest osobą rozpoznawalną nie czyni z niej robota, który ma wszystko przewidzieć. Bardzo ładnie wszystko napisałaś :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam również o tym. Ale ludzie potrafią zrobić "z igły - widły" Nie mniej jednak osobiście uważam że niezbyt to wygląda, jednak to nie musi być temat na pierwsze strony gazet :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń