How I deal with stress

listopada 21, 2015

Hej
 XXI wiek praktycznie nas zmusza do życia w ciągłym stresie. Już od małego dziecko jest pod ciągłą presjom, co niezbyt dobrze wpływa na późniejszy rozwój. Niby mówi się o "bezstresowym" wychowaniu, ale co z tego kiedy idziemy do szkoły i musimy się przejmować o najmniejszy drobiazg. 
 Ja znalazłam kilka sposobów, żeby radzić sobie z tym wszystkim. Nie od razu u mnie zadziałało, ale stopniowo dawało efekty. Mam nadzieję, że także u was zadziała:

      Gdy pracuje:
robię plan co muszę zrobić i kiedy
oczywiście robię porządek w miejscu, gdzie będę pracować
podczas ucznia się robię małe przerwy, żeby odetchnąć 

      Gdy kładę się spać:
kończę prace godzinę przed snem 
biorę gorący napój, książka i relaks, jutro też jest dzień 

      Ogólnie:
pije dużo wody i jeść zdrowo- powoduje to, że lepiej się czuć, a lepsze samopoczucie to już wielki plus
sen też jest bardzo ważny! potrzebujemy 7-8 godzin snu (w nocy)
otaczam się swoimi ulubionymi zapachami... świeczki, kadzidełka wszystko dozwolone 
rozmawiam z przyjaciółmi o moich obawach, oni pozwalają mi spojrzeć na sprawę z w ogóle innej        perspektywy 
swój wolny czas spędzam na uprawianiu sportów (najczęściej teraz to jest pływanie na basenie)
wydzielam sobie codziennie czas na zrobienie czegoś dla siebie 

A wy macie jakieś sposoby na stres?

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Ja niestety nie ma sposobu na stres, co mnie to bardzo przytłacza.
    Zaobserwowałam, liczę na rewanż.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnych sposobów ;/
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie nie radzę sobie ze stresem, wszelakie sposoby nie działają ;/ Jedyna pomoc do modlitwa, która mnie uspakaja ;D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja staram się robić wszystko regularnie :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ZGADZAM SIĘ w 100% :)))

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mam jakiś sposobów na radzenie sobie ze stresem :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23/11/15

    Osobiście jestem dosyć zorganizowana, choć przez dwa kierunki studiów na raz, mam dla siebie dużo mniej czasu niż bym chciała. I zdecydowanie nie potrafię się oderwać od mediów społecznościowych na godzinę przed zaśnięciem. Ale powinnam nad tym popracować ;p
    tasty-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety u mnie problem ze stresem jest znacznie większy i jest to powiązane z pewną chorobą, więc tylko leki mi pomagają :) Jednak fajne sposoby dla tych, którzy stresują się na przykład szkołą lub nadmiarem pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja stres zwalczam wysiłkiem fizycznym! :D xx

    pozdrawiamy!
    Nowy adres bloga: www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zazwyczaj biegam ;)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim jedynym sposobem na stres jest zdecydowanie taniec.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  13. Muzyka <3
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Robie bardzo podobnie, dobra organizacja to klucz do bezstresowych dni!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre sposoby!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  16. Dobre sposoby, ja niestety nie mam swoich :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nawet przy tych poradach stres jako taki i tak wystepuje:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne porady ;) Mnie na szczęście na razie stras omija szerokim łukiem :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy1/12/15

    Ja też robie taki plan :)

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne sposoby, nienawidzę stresu, to najgorsze uczucie .. Spróbuje koniecznie twoich sposobów!
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy5/12/15

    Ja w stresie dużo jem :(
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne porady :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń