HAUL // ZARA, BERSHKA, NIKE ETC.

listopada 15, 2015

Hej
Ostatnio byłam na większych zakupach. Niedługo mam ważne przyjęcie, więc potrzebuję bardziej wizytowych ubrań. Wybrałam się do zary, bo wiem, że znajdę tam to co potrzebuję i się nie zawiodę. Później poszłam do bershki i c&a, ale na tym się nie skończyło. Następnie trafiłam do sklepu nike i kupiłam moje upragnione roshe runy... a resztę ubrań pokażę pod spodem:
 kamizelka- c&a //  bluza- h&m
 torebka- bershka //  ramoneska- reserved
 dresy- decathlon //  spodnie- zara 
roshe run- nike //  botki- bershka

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Takiej kamizelki szukam wszędzie, ostatnio bardzo mi się podobają :)
    http://xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym zobaczyła te ubrania na tobie :) Pewnie bardziej bym się zachęciła do zakupu którejś z tych rzeczy ! :)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty z Berhka sa swietne! Narobilas mi chceci na zakupy :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super, ale sądzę, że byłoby lepiej gdybyś wstawiła swoje własne zdjęcia. Pomyśl o tym przy następnym poście:) Pozdrawiam, lilacforest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zara kompletnie nie jest w moim stylu, choć wyhaczyłam tam ostatnio całkiem ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim też nie :) ale potrzebowałam coś eleganckiego, więc pierwsza myśl -zara

      Usuń
  7. mam te same roshe, najwygodniejsze! :) i super spodnie z zary, sama na takie poluję ciągle

    zapraszam również do mnie, obserwacja za obserwację tylko napisz w komentarzu :)

    dariasobczuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń