Moje ulubione seriale...

kwietnia 09, 2016

Hej
Seriale to moja mała obsesja. Jeśli znajdę naprawdę fajny serial nie przestanę go oglądać dopóki nie skończę. Obejrzałam wiele produkcji i z pośród nich wszystkich wyłonili się moi faworyci. Postanowiłam przedstawić ich w formie listy, ale kolejność jest przypadkowa.

1#
 Pierwszymi serialami które goszczą no mojej liście to "Arrow" i "Flash". Dodaje je razem, ponieważ fabuła ich często się przeplata. Oliver czasami występuje w "Flash", Barry w "Arrow". (A jeśli już mówimy o tych dwóch panach, to muszę przyznać, że od kilku tygodni królują w moim sercu.) Zrezygnowałam ze wszystkich innych show, aby oddać się nim. Fabuła jest podobna, bo w obuch toczy się walka ze złoczyńcami, ale to co ich różni to historia głównych bohaterów. 
 Oliver przeżył 5 lat w piekle, doświadczył więcej niż kiedykolwiek dotąd i gdy powrócił do swojego miasta stara się je ocalić przed całkowitym upadkiem. 
 Historia Barrego jest całkowicie inna. Opowiada ona o chłopcu który od małego miał do czynienia z dziwnymi zdarzeniami i pewnego dnia przez awarię staje się metaczłowiekiem. Jest najszybszym człowiekiem na świecie i stara się pomóc ludziom. 
 Ja osobiście uwielbiam te seriale i polecam je gorąco btw. uwielbiam olicity. 
2#
 Koleiny serial to "Teen Wolf". Pewnie spora liczba osób wie o tym serialu, ale od 2013 roku nie mogę rozstać się z nim. Opowiada o historii grupy przyjaciół, która większość ma nadprzyrodzone moce tzn. wilkołactwo, banshee. 
 Główny bohater jest przeciętnym uczniem, który marzy żeby dostać się do pierwszego składu w drużynie. Pewnego dnia gdy jego przyjaciel wpada na pomysł i idą do lasu zostaje ugryziony przez wilkołaka i sam się nim staje. 
 Serial jest świetny i pokazuje jak mocna potrafi być przyjaźń.
3#
 Następny serial to "Przyjaciele". To klasyka seriali. Gdy puszczany był ostatni odcinek oglądało go kilka milionów ludzi na całym świecie.
 Fabuła jest prosta, każdy odcinek opowiada krótkie historie z ich życia. Przeżywają wielkie romanse i bolesne rozstania, ale wspierają się się nawzajem.

Na punkcie tych seriali mam małą obsesje. lubię chłonąć ciekawostki na ich temat i mogłabym to robić cały czas. Mój gust jest różny i tak naprawdę nie ważne dla mnie jest czy to romans czy też science fiction, ale jakie wartości za sobą niesie 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. oglądałam kiedyś serial 'przyjaciele', teraz niestety nic nie oglądam :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST na: www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. też oglądałam kiedys przyjaciół, zabawny serial
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście jeszcze nie zacząłem oglądać flasha i arrowa, ale widząc to, że lubisz przyjaciół, na pewno przypadnie ci do gustu "Jak poznałem waszą matkę". Innymi serialami wartymi zobaczenia są:
    - "Teoria wielkiego podrywu"
    - "Hoży Doktorzy"
    - "Sherlock"


    Pozdrawiam, Anonimowy Gówniak
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Hoży doktorzy" i "sherlocka" nie oglądałam, ale jak polecasz to pewnie się skłonie do tego.

      Usuń
  4. Kiedyś również oglądałam Przyjaciół.
    Polecam ci obejrzeć "The fosters" "Thirteen"
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nawet o nich nie słyszałam, ale pewnie spróbuje je obejrzeć je :)

      Usuń
  5. Hmm. ciekawe zestawienie. W sumie słyszałam tylko o Przyjacielach, preferuje bardziej polskie seriale, ale te wydają się nawet spoko sądząc o tym co napisała. ;;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/ .
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnych z tych co wymieniłaś nie oglądam :) A wydają sie ciekawe!
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń